Macierzyństwo

Macierzyństwo
Stanisław Wyspiański Macierzyństwo, 1905

piątek, 8 marca 2013

Akademia MamaPyta.pl

21 Marca 2013 roku , w Poznaniu, w Starym Browarze odbędzie się konferencja dla przyszłych i młodych mam : Akademia MamaPyta.pl.
Konferencja będzie trwać od 12 :00 - 15:30.
Podczas tego spotkania będą omawiane m in. takie tematy :
ABC porodu,
krew pępowinowa
odżywianie podczas ciąży i przywracanie formy po porodzie.
standart okołoporodowy

W przerwie konferencji będzie można zapoznać się bliżej z pracą Douli i jej umiejętnościami  będzie przygotowany kącik w którym będą udzielały informacji o niemedycznych technikach ułatwiających poród.
Prawdopodobnie również pojawię się na tym spotkaniu.

Zapraszam wszystkie młode i przyszłe Mamy!

3 komentarze:

  1. Pamiętam, że jako młoda kobieta w ciąży dużo czytałam na temat porodu naturalnego i domowego. Było to dla mnie ważne. teraz minęło tyle lat, że..... może kiedyś, z odpowiednią wiedzą, przydam się moim córkom, gdy będą chciały mieć dzieci.
    Co myślisz o "doulującej" mamie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to świetny pomysł.
      Byłam przy porodach, gdzie osobą towarzyszącą była Matka lub Teściowa. Bardzo fajne to były relacje.

      Usuń
    2. moja Piękniczna już mi zapowiedziała, że przy narodzinach jej dzieci będę ja :) Nie wiem jak to przeżyję, bo co innego znosić swój ból, a co innego patrzeć jak cierpi własne dziecko, ale z pewnością będę przy niej.

      wyłącz futi weryfikację obrazkową

      Usuń

miło że mnie odwiedzasz:)